Puuttuva palanen - pilaversio :D


Moikkelis! Ette ikinä arvaa mitä tein. :D Tai no, te tiedätte jo. *Mulkoilee otsikkoa joka paljasti kaiken liian aikaisin*

Eli, muokkasin hieman Robin Packalenin kappaletta Puuttuva palanen. Laittakaa vaikka oikea Puuttuva palanen soimaan taustalle kun luette tätä. :D Mä pidin huolen, että sanat ja nuotit osuu kohdalleen yms. Huomauttakaa kuitenkin jos huomaatte jonkun virheen! :)


Puuttuvassa palasessa on tuo Brädin räppikohta, mutta mä en sitä ole lähtenyt muokkaamaan. Voin kirjoittaa siihenkin ehkä jotain joskus, jos jaksan. :)

Tätä taidetaan kai kutsua pilaversioksi, joten olkaapas hyvä; PUUTTUVA SATANEN!

Kuva: Pixabay
Tekstit lisännyt: Minä Canvalla


Puuttuva satanen

(alkuperäinen versio; Puuttuva palanen - Robin Packalen)


Katon suhun ja sä katot muhun
Koulun viereisessä pankissa
Heti tajuun, että oot mul' velkaa:
Viime kesän jätskikiskalta

Tää on niin helppoa 
Mult vaan puuttuu vähän massia

Mun sy-sy-sydämestä puuttuu satanen
Ja uu uu, se on sun kukkaros
Mun sy-sy-sydämestä puuttuu satanen
Ja uu uu, sä voisit antaa sen
Sul on mun puuttuva satanen
Mun puuttuva satanen

Setelit ja muut, kaikki kyllä osuu
En rahapussiani tarvitse
Mä voin koittaa, ei mun tarvi voittaa
En ehkä rahaa enää tarvitse

Tää on niin helppoa 
Mult vaan puuttuu vähän massia

Mun sy-sy-sydämestä puuttuu satanen
Ja uu uu, se on sun kukkaros
Mun sy-sy-sydämestä puuttuu satanen
Ja uu uu, sä voisit antaa sen
Sul on mun puuttuva satanen
Mun puuttuva satanen

*Räppikohta: "Robin, Brädi, c'mon!
Joo mä muistan ton tunteen Robin
Kato Brädikin on ollu joskus kolmetoista
Ku se yks tyttö kulki mun ohi
Olin niinku makaroonia polvet ois vaan
Mut en tietenkään näyttäny sitä
Piti kundien edes olla hirveen aitoo
Vaikka maikka olis räyhänny mitä
Pian takapulpeteis alko kirjeenvaihto
Lippa takana ja elämä edes
Ja sen rytmi oli ysikytä BPM
Niinku Jordanin ilmatyynyt
Tyttö teki vaan mun askeleista keveemmän
Mut sit se muutti faijan työn perään
Ja vei mun sydämestä palasen
Voi hoppariraukkaa
Luulin ettei sydän ikin lyö enää
Mä tiedän edelleenkin tänään
Mistä Robbari laulaa"*

Mun sy-sy-sydämestä puuttuu satanen
Ja uu uu, se on sun kukkaros
Mun sy-sy-sydämestä puuttuu satanen
Ja uu uu, sä voisit antaa sen
Sul on mun puuttuva satanen
Mun puuttuva satanen
Mun sy-sy-sydämestä puuttuu satanen
Ja uu uu, se on sun kukkaros
Mun sy-sy-sydämestä puuttuu satanen
Ja uu uu, sä voisit antaa sen

Puuttuva satanen, puuttuva satanen
Puuttuva satanen, puuttuva satanen

♪♪♪


Ps. Creditit mun irl kaverille ideasta. Kun mä puhuin Puuttuvasta palasesta, se kuuli Puuttuva satanen. :)



Kommentit

  1. Vau! Tosi upee.😊 Ja toi oikeesti on järkevä ja toimiva. 👍🏻💚

    VastaaPoista
  2. 😂😂😂
    ...
    Erittäin hyvä pilaversio 😂 Oot selvästi käyttänyt tähän ainakin jonkin verran aikaa, ja osaan nimetä parhaan kohdankin...
    "Ja uu uu, sä voisit antaa sen" 🤣🤣🤣
    Joo. Laitoin siis Puuttuvan palasen soimaan kun luin tämän, ja oikeesti en osannut sisäistää sitä, että siinä laulettiin "puuttuva palanen" eikä satanen 😅 Joten hienoahienoa. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitossssssss 😂💛 Joo, ei tää sekunnissa tänne maailmaan ilmestynyt. :D Hahah kiva et tykkäsit Puuttuvasta satasesta 😂💪

      Poista
  3. Eräjor- ei kun Eräs lukija...31 toukokuuta, 2023

    Haha, TÄYDELLISTÄ. Tää on niin hyvä, niin hyvä, NIIN HYVÄ! 😂😂

    VastaaPoista
  4. Tää on aika hauska, mut mä olen pettynyt, et sä et tehnyt siitä räppikohdasta myös :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii mäkin olen pettynyt ettei mielikuvitus riittänyt räpin keksimiseen :D

      Poista
  5. Joo, mä nyt oon vain myöhässä blogeissa, mutta sentään luen :D.
    T:Black

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Hei, sanoitatko mulle kohta kommentin? Se saa sisältää lyhyitä ja pitkiä säveliä ja ihan mitä vain keksitään. Kiitos jo etukäteen. <3

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Alessandra ♡

Kunnelluimpaa musiikkiani kautta elämäni

Samaistuttavia säveliä