Arvostelen teidän laittamat biisit!


Heipähei 🖤

Anteeksi, että tässä kesti näin pitkään saada tää julkaistua. Arvosteluissa ei kulunut kauheasti aikaa, mutta biisien kuuntelussa senkin enemmän. Noista biiseistä kertyi monta tuntia kuunneltavaa. :) Ja jotkut jouduin kuuntelemaan kahdesti, koska jos mut keskeytettiin (*katsoo pahastuneena perheenjäseniään ja paria opettajaa*), niin huomio tietysti meni.

Mutta VIHDOIN ne tulee; mun arvostelut teidän aiemmin laittamista biiseistä! Kiitos jokaiselle, joka laittoi biisejä enemmän tai vähemmän. <3 Ja jos joku haluu vielä vinkata mulle jotain biisiä, totta kai saa, vaikken lupaa kuunnella mitään. :)

Mä kuuntelin nämä biisit kaikki KOKONAAN LOPPUUN ASTI. Jotkut aiheuttivat kärsimystä, jotkut suurta nautintoa, mutta mä lupasin kuunnella kaikki loppuun ja sen mä tein. :D

Arvostelen nämä 0/5 - 5/5 välillä. (Tasaluvuin tai puolikkain luvuin (0,5).) Mua ärsyttää se, että tyypit laittaa esim. 10/5. Eihän se oo mahdollista. 😭 Eli 5/5 on paras mitä mä voin antaa. :) 3/5 tarkoittaa ihan okei ja alle 2/5 tarkoittaa, etten tykkää. Selkis? :D

Sitten menoksi! Ja muistakaa, että mielipiteeni vaihtuvat nopeesti, eli nämä ovat vain tämänhetkisiä arvioita. :D


Kuva: Pixabay


Who Wants To Live Forever - Queen

Alku kuulostaa joululaululta. Ja suunnilleen 1,43 minuutin kohdalla kuulostaa jonkun elokuvan alulta. Ja loppu on aika sinfoninen. :D Mutta oon kuullu tän! Kivalla tavalla outo. 3/5


The Show Must Go On - Queen

Tänkin oon kuullut T: Perho The Radiotyttö. 4/5 :D


Bohemian Rhapsody - Queen

Alku kuulostaa taas joululaululta. XD Aika erikoinen biisi mun korvaan. 1,5/5 XD


Upside Down - Paloma Faith

OON KUULLUT! Lauluääni kuulostaa kivalta ja muutenkin kiva biisi. 4/5


Play On - Paloma Faith

Oo, tosi kiva! Edelleen se sama kivankuuloinen laulaja. Ei ehkä yllä omille listoille, mutta 4,5/5 :)


Take It Back - Pink Floyd

Kiva alku! Öö... Ei kiva laulamisen alku. Öhm en nyt kirjoita tästä mitään muuta... 0,5/5


Another Brick In The Wall - Pink Floyd

Tää on kuultu kerran koulussa aamunavauksena. :) En tykännyt, enkä nytkään tykkää. XD 1/5


Isobel - Björk

Jotenkin... Hauska? Ei, mutta I hope you understand, Vilja. :) Ääni ihan okei, mutta en taida tykätä. 2,5/5 :)


Venus As A Boy - Björk

Vähän parempi kuin edellinen. :D Kertosäe tarttuu päähän. Ihan ok! Annan 3/5


Karma Police - Radiohead

Öö.. outo. Kamala loppu, tuntuu korvissa. XD En tykkää, 0,5/5


Starships (Nightcore) - Syrex

Omgh, ennen rakastin nightcorea! APUA TÄÄ ON SE BIISI. Alkuperäinen versio on ihana ja tämä on myös tosi ihana! <3 Ihmeellistä et tykkään taas tällaisesta musiikista.. 5/5, soittolistoille :)


this is the life (sped up) - pear, fast forward >>< Tazzy

Oi tämänkin olen kuullut alkuperäisenä versiona! Vähän outo nopeutettuna, mutta ihana. Okei, kiitos Eräs lukija..., mun täytyy alkaa kuunnella taas nightcorea! <3 Ja arvosana tälle 4,5/5


Shot a friend - Holy Molly

Ihan kiva. Ei nappaa erityisesti, muttei huonokaan. 3,5/5


Sata vuotta - BEHM

Olen kuullut miljoonasti. En ole koskaan tykännyt BEHM:in äänestä oikeastaan, mutta sen biisit muuten on ihania. Tääkin on superihana miinus ääni. 4/5


Fairytale - Alexander Rybak

Mun yhden irl kamun lemppareissa. Hmmm.. Itse en oikein tykkää. Toi viulu on kyllä kiva ja äänikin on kiva, mut 3/5 :)


july (sped up) - accelerate,  creamy, 11:11 Music Croup

En oo kuullut. Ihan hyvä, muttei mikään erityinen. 3,5/5


Haukilahden rantaan - SANNI

Apua mä kuulin tän ekan kerran pari viikkoa sitten musiikintunnilla. Tää saa mut melkein itkemään! Niin koskettava ja kaunis biisi. Haluaisin antaa 5/5... Okei se ansaitsee sen.


LOL - DAVI

Tää on tällasta kivaa räppiä. Ei liian rajua. Mutta en tiiä, onko tää kovin hyvä... Annan 2,5/5


Kylä keskellä ei mitään - Olli Halonen

Oi, tuttu Olli Halonen! :D Tässä on tosi kiva kertosäe, tykkään. Ei mitenkään kovin erikoinen biisi, mutta hyvä. "Kuin pala taivasta, kuin pienen pieni piste Suomineidon iholla." Ihana. <3 3,5/5


Hyvikset ja pahikset - KUUMAA

Ihana kertosäe, mutta aika laimea biisi. Ei huono, mutta tää kaipaa jotain. 3/5


Mä mietin sua - Ida Paul & Kalle Lindroth

Sama kuin edellisessä. Kaipaa lisää, vaikka sanat onkin ihanat. :) 2,5/5


Taivas ei oo rajana - Mikko Harju

Tästä tulee mieleen yks kesä, kun oltiin matkustamassa jonnekin kauemmas. En tiiä miks. XD Tää kuulostaa kesäbiisiltä! 3,5/5


Minun Suomeni - Lauri Tähkä

Lauri Tähkästä on huonoja muistoja... Äiti katsokaas kun kuuntelee sitä. Mä en tykkää lähes mistään, mitä äiti kuuntelee. XD Mutta Tähkän äänestä se vaan johtuu. Kivat sanat, 3/5


Ihana kipu - VIIVI, Robin Packalen

Niin tuttu biisi!! Ihan hyvä, 4/5 :)


Believer - Imagine Dragons

VIELÄ TUTUMPI BIISI. Mä olin vähä aika sitten ID-fani. Ja tää biisi oli mun suosikki... Siitä on vaan joku alle puoli vuotta. Silti ✨ nostalgiaa ✨ :D Tää on aika tylsä nyt, mutta se johtuu varmaan siitä että silloin aiemmin kuuntelin rpn ihan puhki. Antaisin 5/5 pelkästä nostalgiasta, mutta koska annan tämänhetkisen mielipiteen, se on 3,5/5 :))


Perfect - Ed Sheeran

Jopas nyt. Erittäin tuttu biisi taas. :D Tän mä osaan soittaa jotenkuten pianolla - kuten jossain aiemmassa postauksessa mainitsin. Kaunis biisi, mutta kulunut. XD 3/5


Kärsimysten tie - Iha Just Imus

Alkua en ole kuullutkaan, mutta kertosäe on tuttu Instagramista. :) En tykkää. Ei pahakaan, mutta... 2/5


Lily - Alan Walker

ALAN WALKER. Melkeinpä koko viime vuoden ajan kuuntelin sitä ja tietysti tämäkin on ollut lempibiiseissäni joskus syksyllä. :) Mä en haluaisi antaa näille entisille lemppareille näin huonoja arvosanoja, mutta... 3/5


Ei suomalaiset tanssi - Haloo Helsinki

Voihan Haloo Helsinki, sä sitten aina tunkeudut mun elämään. XD Ihan hyvä biisi. :D Ja tässä sanotaan "cha cha cha". :D Olennainen tieto, eikö? 3,5/5


Bishop's Knife Trick - Fall Out Boy

Kiva alku! Oho... Yllättävän hyvä! En enää kuuntele Fall Out Boy:ta, joten tästä tulee jotenkin syyllinen olo... XD Mut tää on tosi kiva, 4,5/5!


Golden - Harry Styles

Jotenkin huvittava biisi! Ei huono, mutta vähän kummallinen mun korvaan. 3,5/5


I've Got A Dark Alley And A Bad Idea That Says You Should Shut Your Mouth (Summer Song) - Fall Out Boy

Toi nimi varmaan vie puoli postausta. XD  Mutta siiiiiiis ihan kiva, ei mitenkään mieleenpainuva vaan. 4/5


Holiday - Green Day

Kuulostaa Fall Out Boy:lta. Biisin nimi vaan on kivempi kirjoittaa. :D Sama kuin edellisessä; ihan kiva, mutta kaipaa jotain. 4/5


About A Girl - Nirvana

Kiva biisi. Sellainen rento. :D Kuitenkin vähän tylsä, tai siis tällaista tasaista koko biisin. 3/5


So Much (For) Stardust - Fall Out Boy

Oi, mä tykkään tästä alusta! Tykkään Fall Out Boyn laulajan äänestä. Ja tää biisi... Ihan tosi hyvä! Lisään soittolistalle. Ehdottomasti 5/5


Hotel California - Eagles

Sairaan pitkä biisi, melkein seitsemän minuuttia. Alkumusiikki ja loppumusiikki ovat kyllä kivat, mut liian pitkät. :) Kertosäkeen oon kuullut ja se jää päähän! Ihan hauska biisi. :D 3/5


Black Hole Sun - Soundgarden

Musta tuntuu, että oon kuullut tän, mutten oo varma. Mä sanon nyt samaa kuin moniin edellisiin: ihan kiva mut tylsä. 3/5


Heaven Knows - Five For Fighting

Vou, ihana alku! Tää ei oo vaan tylsää jankkausta. Hyvä biisi, tarpeeksi huomionnappaava mulle. 4,5/5


LA Devotee - Panic! At The Disco

Tästäkin tulee mieleen FOB. :D Aika hyvä, silleen menevä biisi. Chillausbiisi! 4,5/5



***

Siinä oli mun tämänhetkiset mielipiteet. :D Kommentoikaa mitä tahdotte. <3 Ja jos jossain on kirjoitusvirheitä, kuulisin niistä oikein mielelläni. JA jos satuin unohtamaan joitakin biisejä tästä, sellaiset mokat on korjattava ASAP!! :)


Kommentit

  1. Kiitos, ihan mahtavaa! En itse oo kuullut muita kuin mun antamat, mutta kiva silti :))
    T. Nokkossydän

    VastaaPoista
  2. *Rupeaa miettimään, onko kuullut mitään*. *Toteaa, että ehkä pari...?* Okei, kiva postaus.👍🏻 Ja Minun Suomeni kohdalla lukee muyta tai jotain siihen suuntaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva jos oot kuullut joitain. :D Hei kiitos huomautuksesta, korjasin kirjoitusvirheen! Ja kiitos 💚

      Poista
  3. Mä oon niin surullinen etten ehtiny laittaa mitään tähän:( Jaksaisitko sä millään tehdä part kakkosen? :,) <3 Mutta hyvä postaus kumminkin ja tiesin osan oikeastaan!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei se mitään, kyllä sulle varmasti tulee uusi tilaisuus. <3 Ja kiitos :))

      Poista
  4. Eräs lukija...31 toukokuuta, 2023

    1. Mun on liian helppo kuvitella sut katsomassa sun perheenjäseniä pahastuneena xD
    2. Mä en ollut kuullut melkein mitään näistä - no okei jotain, mutta...
    3. OMG OMG OMGH SÄ LAITOIT SOITTOLISTALLES MUN LÄHETTÄMÄN KAPPALEEN :D
    4. Mä vihaan Davia. Ei se oo huono, mutta meidän luokkalaiset luukuttaa sitä koulun käytävillä 24/7 🤦🏼‍♀️
    5. Kuuntelen varmaan jossain vaiheessa ainakin osan ✨️
    6. Mun aiempi kommentti ei näy täällä 😭
    7. Kiva ja kaikenkattava postaus! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. 1. 😂😂
      2. Okei, kannattaa kuunnella :D
      3. Jooooooo :DD
      4. Oh tajuan 🤦🏼‍♀️
      5. Jeeee 💪
      6. Ei se näy ees roskakorissa
      7. Kiitossssss <3

      Poista
  5. Mahtava postaus! Pitääpä kuunnella noi sun suosikit joskus!
    T:Black, joka taitaa olla pahasti myöhässä

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Hei, sanoitatko mulle kohta kommentin? Se saa sisältää lyhyitä ja pitkiä säveliä ja ihan mitä vain keksitään. Kiitos jo etukäteen. <3

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Alessandra ♡

Kunnelluimpaa musiikkiani kautta elämäni

Samaistuttavia säveliä