Kunnelluimpaa musiikkiani kautta elämäni


Moips :)

Tähän postaukseen olen koonnut biisejä, joita olen jossain kohtaa elämääni (muutaman vuoden sisällä lol xdxd) kuunnellut todella paljon. Ja myöhemmin en laita yksittäisiä biisejä, koska niitä olisi liikaa - tyydytään lempiartistien luetteluun. :) Oi että nostalginen olo tulee... Xd

Toivottavasti tykkäätte postauksesta - ja ainahan kannattaa kuunnella noita biisejä ;)


Kuva: Pixabay


Tequila - Vesala

Milloin: 2020

Apuaa muistan hyvin mun Vesala-fanituksen 🙈 Mä siis sain koulussa tehtäväksi tehdä esitelmän Vesalasta ja tietty aloin kuuntelee niitä biisejä. :)


My Heart Will Go On - Céline Dion

Milloin: 2020

En ees muista mitä kautta aloin kuuntelemaan tätä. Eikun... Mähän soitin silloin pianolla tätä! Joo niin se kai oli.


2020 - Anna Puu, Olavi Uusivirta

Milloin: 2020

Siis muistatteko kun tää biisi tuli 24/7 radiosta 😭 Ette ehkä... Mut mä oon aina kuunnellut radiota tosi paljon ja tätä tuli siis kuunneltua korvat oikein höröllä... 😂


Faded - Alan Walker

Milloin: 2021 kevät

Jotain kautta mun kuunneltavaksi saapui Faded. Kuuntelin sitä oikeasti koko kevään ajan ja vielä vuodenkin päästä!! Se oli niiiiiin hyvä biisi! Edelleenkin on, mutta ei herätä mussa mitään suurempia tunteita.


Hunter - Galantis

Milloin: 2022 kevät/kesä

Omgh tästä tulee edelleen Sk-vibat 🤭 Herättää niin paljon nostalgiaa etten ees haluu kuunnella tätä uudestaan 😂


Kaikki Fly By Nightcoren biisit

Milloin: 2022 kesä

Apua mä olin ihan hulluna nightcore-musiikkiin... Ja Fly By Nightcore tuli ekana mun fanituslistalle :) Muistaakseni se kesti pari kuukautta. :P Kuuntelin ETENKIN biisejä Counting Stars, Attention ja Airplanes.


Solo - Clean Bandit

Milloin: 2022 kesä

MÄ MUISTAN. MUISTAN KUINKA SELAILIN SPOTIFYSTÄ TACON SOITTOLISTOJA. Ja Tacon nostalgiasoittolistalla oli tuolloin Solo. Mä muistan kuinka kuuntelin sitä ihan koko ajan XD HEI mä muistan kuinka laitoin lakanoita sänkyyn ja jäin vaan kattelee kattoa ja laittamaan Solon yhä uudelleen pyörimään. :D


Lips Are Movin - Meghan Trainor

Milloin: 2022 syksy

Mä katsoin Masked Singeriä ja siellä "Supersankari" (mun lemppari) eli Anna-Maija Tuokko lauloi tän. Soittolistalleni siis pyrähti :P


Call Me Maybe - Carly Rae Jepsen

Milloin: 2022 syksy

Tästä mulla ei oo muuta sanottavaa kuin ihan hyvä biisi :))


Let Me Down Slowly - Alec Benjamin

Milloin: 2022 syksy

Aika ihana biisi ja kaunis herkkä ääni T: Nykyhetken Perho. RAKASTAN T: 2022 Perho


Melody - Sigala

Milloin: 2022 syksy

Menkää SaSi:n lainaussivulle - sieltä löytyy ote Melodystä. :DD


Ihmisten edessä - Jenni Vartiainen

Milloin: 2022 syksy

Niin kaunis biisi, jota me soitettiin koulussa musiikintunneilla. <33 Ote lainaussivulla SaSi:ssa :)


I'm Good (Blue) - David Guetta, Bebe Rexha

Milloin: 2022 syksy

Jos joku ei oo kuullut tätä biisiä niin kannattaa varoa 👿🔨 (No se oli vitsi :P)

Rakastin tätä biisiä. Ja edelleen rakastan, mut en kuuntele kovin usein. :))


Rockabye - Clean Bandit, Anne-Marie, Sean Paul

Milloin: 2022 syksy

Ääh kuuntelin tätä liikaa... Joten kiinnostus meni hetkessä... :DD


HUOM: Nyt kuunnelluimpia biisejä alkaa olla tosi paljon, joten laitan vain kuunelluimmat artistini!!


Taylor Swift

Milloin: 2022 lokakuu-joulukuu

Kaikki Swiftin biisit, etenkin Blank Space, Shake It Off, Wildest Dreams, Style, 22 ja I Knew You Were Trouble <3


Sunrise Avenue

Milloin: 2022 joulukuu

Kuuntelin Sunrise Avenueta ja Taylor Swiftiä vuorotellen 24/7 🙈


Imagine Dragons

Milloin: 2022-2023

#täysihulluus


Coldplay

Milloin: 2023 tammikuu

My Universe, Viva La Vida ja Hymn For The Weekend <33


Ellie Goulding

Milloin: 2023

Ellie Goulding on varmaan eka artisti, ketä oikeasti, IHAN OIKEASTI, aloin fanittaa. Kuuntelin koko ajan Love Me Like You Do:ta, jonka jälkeen se fanitus alkoi :)

Ps. Kuunnelkaa heti Love Me Like You Do - se on niiiiin kaunis 😫🩵


*70&80-luvun-fanitus*

Milloin: 2023 helmikuu

Vilja sai mut innostettua vanhasta rockmusiikista. Kuuntelin kauheesti Bon Jovia ja Queenia - tosin se kesti vain hetken :)


Fall Out Boy

Milloin: 2023 helmikuu

Taco, Ester ja Vilja on saaneet mut kuuntemaan tietynlaista musiikkia, joten on... OLIVIAN VUORO. Olivian rakas FOB sai mutkin valtaansa. :) Mä muistan vieläkin "My songs know what you did in the dark" :))))))


Haloo Helsinki

Milloin: 2023 helmikuu

Mä tykkäsin suunnilleen joka toisesta HH:n biisistä 🙈 Mut fanitus kesti pari päivää :PPP


*Hevi*

Milloin: 2023 huhtikuu

Vilja. Jälleen.

Within Temptation oli mun fanituslistan ykkösenä ja rakastin biisejä Memories, Angels, Stand My Ground, Faster ja Ice Queen.


*Suomipop*

Milloin: 2023 idk

SANNI, ABREU ja Johanna Kurkela etupäässä 😁


Lady Gaga

Milloin: 2023 huhtikuu

Vasta tuolloin oikeasti sain selville kuka ihme on Lady Gaga 😂 Olin kuullu siitä kaikkee mut joo 😂😂


Euroviisut!!!

Milloin: Euroviisujen aikaan eli toukokuu

Mulla oli täysi hypetys päällä kiitos Tacon ja ultimaattisen musiikkifanitukseni 😍😍😍


*

Ja nyt olemme taipaleemme päässä!

Huomasitteko, miten nopeesti mun fanitukset vaihtui? Mulla on aina ollut niin 😂

NYT kuuntelen lähinnä jotain satunnaista, mut ehkä teen siitä vielä postauksen ;)


*

Toivottavasti tykkäsitte! Kuullaan taas <3


Kommentit

  1. Ihana postaus 🖤 Hetkinenn, ootko sä ollut Vesala-fani?? Okei, mielenkiintoista, terveisin Kuuntelee-joskus-salaa-Vesalaa 😅 Ja seuraava, joka kiinnitti suuremmin mun huomion, oli Coldplay, koska meillä on levyjä ja mä oon... vain tullut kuulemaan sitä. Ja My Universe on tehty BTS:n kanssa (se mun ihme BTS-kausi meni jo ajat sitten 😅), ja sä et maininnut sitä :D Ja hetkinen – kuuntelitko sä Queenia? Sitä mä en tiennyt tai mun muistissa on vaan jotain vikaa 🤷‍♀️ Ja mikä on hassua, silloin kun mä tartutin suhun hevi-innostuksen, vähän ajan päästä mä kuuntelin koko ajan Angelsia, jonka sä olit tartuttanut muhun, enkä ollut kuullut sitä koskaan aikaisemmin 😂 En siis enää kuuntele melkein yhtään heviä, ja Kate Bush -innostuksen tartuttaminen on vielä työn alla >:D No joo, tää oli oikeasti tosi ihana idea, ja ihana oli postauskin 🤍

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo olin joskus muinoin :DD Oho hauska kuulla :P
      Heheeh :D Joo tiedän mut unohdin mainita BTS:n xd
      KYLLÄ KUUNTELIN ENKÖ MAININNUT SULLE?! *Kaivelee muinaisia tykättyjä biisejään*
      Another One Bites The Dust ja Dont Stop Me Now tulee nyt ekana vastaan et joo :D
      Ohhoh vau 😂😂 Angels ja Memories on mun mielestä ne kauneimmat biisit edelleen <3
      Mä joskus satun kuuntelemaan jotain Kate Bushilta, mut ei - fanitukseen en ryhdy kanssasi anteeksi vain :DD
      Kiitos paljon ihana 🩵🩵

      Poista
  2. Iiiihhaaana postaus jälleen :D! Okei, must tuntuu et meillä on hiukan eri musiikkimaku, mutta tunsin sentään i'm good (Blue) biisin ja Taylor Swiftiä oon kuunnellu jonkin verran :). Mäkin oon kova euroviisufani. Kuuntelen vieläkin tän vuoden euroviisubiisejä 😅. Mutta joo, tosi hyvä ja mielenkiintoinen postaus 💜💜💜

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ❤️ Saattaakin olla :D Mun musiikkimaku vaihtuu tosi usein kuten huomasit 😌 Sama juttu! :P Kiitti vielä Kisu <3

      Poista
  3. Mielenkiintoinen postaus. En ole oikein mitään noista kuullut, parin kuitenkin olen. Minä kuuntellen euroviisukappelaita vieläkin.

    VastaaPoista
  4. Eräs lukija...08 elokuuta, 2023

    Okei. Okei. Mun aivot on vasta prosessointivaiheessa, joten annetaan niille vähän aikaa :) Eli loistava postausss 🖤 Mun on nyt pakko kuunnella nää kaikki läpi, koska ensinnäkin mä tajusin, että en oo pitkään aikaan kuunnellut kunnolla musiikkia (hiljainen hetki rikkoutuneille kuulokkeille) ja toisekseen en ollut kuullut suurinta osaa... Tai siis tunnistin itse asiassa aika monta, mutta alussa oli ihan tuntemattomia :)) JA NYT MÄ VASTA TAJUSIN. Mun pitääkin käydä soittolistat läpi, että löydän sieltä jotain minkä saan tartutettua suhun :D (Ja tajusin samalla, että oon kokonaan unohtanut ettiä niitä kappaleita. Hups. Onko sulla jotain valmiina? 😅)

    VastaaPoista
  5. Kirjoittelija08 elokuuta, 2023

    Mielenkiintoinen postaus jälleen kerran! :) Huomasin muuten että mäkin olen kuunnellut jotain ihan samoja artisteja ja biisejä ihan samaan aikaan (esim. Faded, Solo, Call me maybe ja Taylor Swift) eli… hauska sattuma!😅

    VastaaPoista
  6. Okei, ite en tunne noista (melkein) yhtäkään laulua... Mutta hyvä ja mielenkiintoinen postaus taas!

    VastaaPoista
  7. Minkä takia kaikki aina soittaa My Heart Will Go On pianolla :DD
    2020 oli jossain vaiheessa mun soittolistalla, ehkä pari vuotta sitten. Ihan hyvä biisi, ei siinä :)
    Eiks nightcore oo vaan nopeutettuja/hidastettuja (en muista kumpi) lauluja vai oonko mä tajunnut jotain väärin...?
    APUA CALL ME MAYBE NYTSESOIMUNPÄÄSSÄLOPPUILLAN
    Okei joo Let Me Down Slowly on tooooosi hyvä. Kannattaa tsekata myös Must Have Been The Wind jos et oo kuunnellut :))
    OKEI UNOHDA CARLY RAE JEPSEN I'M GOOD (BLUE) AINAKIN SOI MUN PÄÄSSÄ NYT.
    Hei joo Rockabye on kiva :DD
    Mä taidankin muistaa sun ID-vaiheen haha
    Mä olen tosi ylpeä 70- ja 80-luvusta ja FOB:ista mut harmi että sä lopetit ne 🥲
    Aivoihin sattuu se fakta et sun hevi- ja suomipop-vaiheet on vierekkäin 😂

    Okei joo, tätä oli kiva lukea, hyvä postaus oli :))

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Hei, sanoitatko mulle kohta kommentin? Se saa sisältää lyhyitä ja pitkiä säveliä ja ihan mitä vain keksitään. Kiitos jo etukäteen. <3

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Alessandra ♡

Samaistuttavia säveliä