Alessandra ♡


Heipähei! :D Mun motivaatio kirjoittamiseen katosi, mutta onneksi sain taas kirjoitettua jotain tänne :)

Kuuntelin tässä äskettäin (miljoonannen kerran) Alessandran Queen Of Kings:iä ja Pretty Devil:iä ja katselin pari videota Alessandrasta. No... Mulle tuli joku Alessandra-fanitus ja nyt päätin tehdä postauksen tuosta kuninkaiden kuningattaresta <3

Varoitus: postaus sisältää paljon sydämiä ja Alessandraa <3

Kuva: Wikipedia Commons


Perustietoa

Koko nimi: Alessandra Watle Mele
Syntymä: 5. syyskuuta, 2002 (ikä siis 20)
Kansalaisuus: Puoliksi italialainen (isä), puoliksi norjalainen (äiti)
Ammatti: laulaja, lauluntekijä
Laulukilpailut (joissa sijoituksia):
- Joku kilpailu 2008 (6-vuotiaana!)
- The Voice – Norges beste stemme 2022
- Melodi Grand Prix 2023
- Euroviisut 2023!


HÄN SAIN VIISUISSA 268 PISTETTÄ, JOKA JOHTI VIIDENTEEN SIJAAN! :D


***

Mä sain hyvälaatuisen sydärin kun luin ton, että Alessandra on syntynyt 5.9! Koska mä olen syntynyt 3.9! Ihan eri vuosi, mutta silti ihanaa. :) Pitääkin muistaa sitten kun juhlin omaa synttäriäni, et Alessandralla on siitä parin päivän päästä 21v syntymäpäivä! 😚


Nyt hieman videoita!

Ei ole tietysti pakko katsoa, mutta suosittelen, sillä Alessandra on aivan hurmaava <3


Aww, oikeestiiiiiii <3



<3



5/5 XD <3


OKEIOKEI
Käykää katsomassa vaikka kaikki Alessandran videot (varsinkin shorts-videot) tästä:
Katsottavan arvoista <33



Kuvia vuorossa

Heittäytymistä :D

Lol 😂❤️

🫶

Super lol 😂

Tyylikäs kuten aina

En kestääää

Kolme ennakkosuosikkia Euroviisuissa :D


***
Alessandralla on nyt vain kaksi biisiä:

1. Queen Of Kings (suom. Kuninkaiden kuningatar), julkaistu tammikuussa 2023

2. Pretty Devil (suom. Kaunis paholainen), julkaistu kesäkuussa 2023

***


Mun mielipiteitä

Kun katsoin ekaa semifinaalia, mä en juurikaan välittänyt Alessandrasta. Finalissakaan Alessandra ei merkinnyt vieläkään mulle kauhesti, vaikka totta kai tykkäsin Queen Of Kings:istä. Vasta kesäkuussa, mä aloin kuuntelemaan kauheesti Alessndraa enemmän. Ja tietysti jäin koukkuun. :D Juuri tuolloin Pretty Devil oli julkaistu, joten kiinnyin siihenkin. Kuuntelin sitä... Hmmhh... Yksi päivä kuuntelin sitä putkeen valehtelematta ainakin kymmenen kertaa, ellei jopa yli 20. :)

Sitten aloin katselemaan videoita Alessandrasta. No tätä vauhtia kun edettiin, niin nimesin Alessandran yhdeksi idoleistani. Mulla on muutama idoli, mutta hänestä tuli suurin idolini. <3

Miksi pidän hänestä niin paljon:

1. Hän laulaa uskomattoman hyvin 🖤

2. Hän on oma itsensä 🫶

3. Ihana persoona <3

+ Hän on nätti :3



***

Meinsin tunkea tähän postaukseen vielä paljon tietoa, mutta en jaksanut ryhtyä siihen... Jos haluutte lukee lisää niin menkää ihmeessä etsimään nettisivuja ja vierailemaan Alessandran sometileillä. <3

Mikä on teidän mielipide Alessandrasta? Ootteko faneja kuten mä? :)

Kommentit

  1. Eräs lukija...07 heinäkuuta, 2023

    Totta puhuen mä en ole mikään iso fani, oon kuunnellut molemmat kappaleet muutaman kerran ja tykkäsin siitä Euroviisuissa, mutta en oo ajatellut sen paremmin. Hyvin kirjotettu postaus, ymmärrän kyllä, miks se on sun idoli 🖤🖤<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eräs lukija...07 heinäkuuta, 2023

      (Ja ehkä mun mielipiteeseen vaikuttaa se, että kuuntelin sun Viisu-kappaletta valehtelematta parisataa kertaa muutaman viikon aikana ja kuuntelin sen jälkeen kaikki mahdolliset acoustic-versiotkin läpi, kun alkuperäinen alkoi tökkiä. 🙈)

      Poista
    2. Okei tajuan, no mut kiva et tykkäät ainakin jonkin verran :D Parisataa kertaa? Tuttu tunne xdxd
      Kiitos paljon olet ihana <33

      Poista
  2. Mäkin olen suuri Alessandra-fani. Siinä lähtien, kun sen biisi julkaistiin, kuuntelin sitä joka päivä! 🤩 Siihen ei voi kyllästyä. Alessandra on vain yksinkertaisesti se paras. Lisäksi olen.. öh.. Ehkä hieman ihastunut häneen. 😂😂

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mutta valitettavasti en jostakin syystä pysty katsomaan noita videoita. :(

      Poista
    2. NO JEP! 😍 Ihanaa etten oo ainoa :D Okei, mä en oo ihastunut mutta se on okei et sä oot ehkä 😂🫶
      Harmi, mulla noi videot ainakin toimii :(
      Kiitos kommentista 🖤

      Poista
  3. Sun fanitus eskaloitui nopeasti :D Noi kuvat oli tosi kivoja, ja niitä ois voinut olla enemmänkin. Mäkin muistan Euroviisuja katsoessani kiinnittäneeni oikeasti huomiota siihen, miten nätti hymy Alessandralla oli 😭😭 Oisit voinut laittaa tähän vaikka sun lempisanoituksia... öö... niistä kahdesta biisistä. Okei, siitä ois tullut aika lyhyt, mut silti. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha jep :DD
      NIINPÄ SEN HYMY ON NIIN UPEA ❤️❤️
      Haha hyvä idea xd
      Kiitti koko kommentista <3

      Poista
  4. Hertta joka rakastaa Alessandraa29 heinäkuuta, 2023

    Sattuipa sopivasti! Hei ihanaa ku joku muuki suorastaan RAKASTAA Alessandraa! Siis omg, Pretty Deviliä ja Queen of Kings:iä mä kuuntelen tyyliin joka päivä! ❤️ ainoa ongelma on, että mun 8-vuotias pikkusisko ei voi SIETÄÄ Alessandran biisejä. 😐Ja tiedän, että oon reilusti myöhässä mut oli vaan pakko kirjottaa tämmönen kommentti lol xd

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. OI IHANAA HERTTA ❤️❤️
      Ärsyttävää :( Mut se saa olla sun juttu <3
      Et ikinä oo myöhässä jos kommentoit mun blogiin 😁😁

      Poista
  5. Ensinnäkin, mä olen Nokkossydän, joka ei vieläkään osaa kirjautua tänne.
    Toiseksi, lisää tälläisiä postauksia :DDD Alessandra on vaan niin best! <33
    Ja kolmanneksi, en lopetakkaan Testimadossa. Vielä. :3

    Ps. Oon aina huomauttelemassa kirjoitusvirheistä, ja sulla lukee että PD on julkaistu vuonna 2024 xD
    PPs. Näkyykö sulle sähköpostit Kommentteja tai muuta-kohdassa? ❤️

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi hei Nokkis <3 Kiitossss <3 Okei :) Sori, mut mua ei kiinnosta enää mitään Testimadossa tapahtuvaa. Mä lopetin ja Testimato tuottaa vaan ahdistusta ja vihaan sitä paikkaa puoliksi lol... :3
      Hihii kiitos kun huomautit :D Yks toinenkin huomautti tosta mut en muistanut korjata xd
      Ja joo näkyy. ;))

      Poista
    2. Selvä homma :):
      <3333
      T. Edelleen Noksu

      Poista
  6. Moi! Mullakin on hirveä Alessandan fanitus päällä, ja olen katsonut hänen kaikki Youtube-shortsinsa ainakin miljoona kertaa huvin vuoksi :D Alessandralla on tosi hyvä huumorintaju ja hänen äänensä on ihana <33

    T. Eräs naali Testimadosta

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi ihanaaaaaa :D
      NO JEP! <3
      Kiitti kommentista Eräs naali Testimadosta :))

      Poista

Lähetä kommentti

Hei, sanoitatko mulle kohta kommentin? Se saa sisältää lyhyitä ja pitkiä säveliä ja ihan mitä vain keksitään. Kiitos jo etukäteen. <3

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Kunnelluimpaa musiikkiani kautta elämäni

Samaistuttavia säveliä