Musiikkiaiheisia testejä


Heiheii!
Tässä postauksessa testaan Testimadosta löytyneitä musiikkiaiheisia testejä! Laitan tähän linkit, jotta voitte itsekin testata. :D Laitoin tähän noi testit niin, että ensin testin nimi ja sitten sen tekijä, niin kuin musiikkikappaleissakin.
Varoitus: Mä en kirjoittanut tähän mitään kunnon arvosteluja näistä testistä, eli älkää pettykö. Tässä on vaan se testi, pieni alkukatsaus, tulos ja pieni loppukatsaus. :)
Tervetuloa. <3

Kuva: Pixabay




Itse Testimadon ylläpitäjän testi! Testataan, mikä soitin sopii mulle tän testin mukaan.
Tulos: Huilu on soittimesi!
Okei, en ole harmi vain soittanut huilua! Tai no, alakoulussa oli pakko soittaa nokkahuilua, mutta ei se ole sama asia. :)





Hahah, mun oma testi (joo eli mä oon Perhotyttö Testimadossa :))! Pakkohan se oli tänne tunkea. :D
Tulos: Järjissään oleva musiikkifani
Totta, mä en oo mikään maailman suurin musiikkihullu, mutta totta kai mä rakastan musiikkia. <3




Musta tuntuu, että saan aika hyvän päätelmän, koska mähän perehdyin Euroviisuihin mun edellisessä postauksessa. :D
Tulos: Olet tietäjä!
Jee, mähän tiesin. :D




Okei tässä ei tuu menemään hyvin... XD Suomalaisista metallibändeistä oon kuunnellut vain Nightwishiä, koska Within Temptation ei taida olla suomalainen. *Googlaa.* Within Temptation on alankomaalainen. Eli joo, testataan tää ihan huvikseen... XD
Tulos: Tiedät jotain...?
Oho, no toi tuli vaan arvauksilla! :D




Toivotaan, että tässä on vain suomalaisia. :D
Tulos: Tässäkö tää oli? (Keskiverto tulos)
Ookeii! En ymmärtänyt puoliakaan tän testin artistivitseistä, mutta jotain oli tiedossa. :D Tän testin artistit ovat siis suomalaisia, jos joku miettii.



Tietäjät tietää Toukkiksen. <3 Mutta testataanpas tätä!
Tulos: Vahinko, esittäjä Sanni
Musta tuntuu, että oon kuullut tän, jos tää kerran on SANNI:n alaa. :D Mennäänpäs kuuntelemaan!




Joohps, kokeillaan taas tällaista testiä. :D Tuleekohan taas huilu? Toivottavasti ei. XD
Tulos: Sinulle sopisi kitara!
Jesjesjesjes! :D Musta tuntuu, että tää saattaakin olla totta ja kohta mä soitan kitaraa aktiivisesti harrastuksena... <3




Totta kai joku Olivian testeistä pitää testata. :D En uskaltanut kokeilla mitään muuta hänen Finish the lyrics -testiään, joten valitsin... JOULUVERSION. Älkää suuttuko, okei?
Tulos: Puolet oikein!
Höh, mä luulin olevani joululaulujen kuningastietäjä. :(




Tää olisi kiinnostavaa tietää! :D Hmm, kokeillaan.
Tulos: Indie/Soul
Okei. Mä tiedän kyllä indiemusiikin, mutten oo perehtynyt. Pitäisiköhän? :D




Mua vähän pelottaa. En oo mikään mestari tässä... No kyllä mä kitarat ja muut tunnistan, mutta no. Kokeillaanpas. :)
Tulos: Ai jai nyt ei sujunut, ehkäpä et oikein tunne soittimia.
Just. XD No, noi oli aika vaikeita. Kokeilkaa tekin, tunnistatteko noita ihmeellisiä torvia ja muita. >:)


***

Toivottavasti tekin testaatte noita, olisi ihanaa kuulla mitä te saitte noista! Ensi postaukseen! <3



Kommentit

  1. Eräs lukija...07 toukokuuta, 2023

    Hah, loistava postaus, Perholainen :D Kävin itsekin testailemassa, ja hmm... en ala kaikkia luettelemaan, mutta meillä oli aika eri päätelmät. Mutta ei, en tunnistanut ihmeellisiä torvia ja muita! 🙈🎺

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :D Mä haluan kutsua suakin jollain lempinimellä.. En keksi mitään. :( Okei, kiva tietää lisää susta. XD <3

      Poista
    2. Eräs lukija...09 toukokuuta, 2023

      Voi itku 🤧🤧

      Poista
  2. Tosi kiva ja erilainen postaus.😃👍🏻 Kävin tekemässä suurimman osan, alussa saatiin aika samoja, mutta lopussa erejä. Ja on pakko mainita, mä sain siitä soittimentunnistustestistä täydet. 😃😂

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitooos! :) Kiva että testasit. Ohoh miten ihmeessä sä tunnistit ne torvet :OO

      Poista
  3. Perho, anteeks nyt, mä tein ihan huolella niitä kunnollisia ja valikoin monipuolisia lauluja ja sä valitset JOULUVERSION 😂😂😂
    Mä en tiedä, mitä tästä pitäis ajatella, mut nolouden sekainen nostalgia Testis-ajoilta käy päälle. Ja joo, kannattaa perehtyä indieen, mä veikkaan, et sä tykkäät siitä! Testaa vaikka The Neighborhood ja Mother Mother, mä en tiedä oikeen muita, mut noilta oon kuunnellut pari kappaletta :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Älä huoli, kyllä mä oon ne sun huolelliset ja kunnollisia lauluja sisältävät testit tehnyt! Joskus. :D Okei, pidetään mielessä. :) Kiitos kommentista <3

      Poista

Lähetä kommentti

Hei, sanoitatko mulle kohta kommentin? Se saa sisältää lyhyitä ja pitkiä säveliä ja ihan mitä vain keksitään. Kiitos jo etukäteen. <3

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Alessandra ♡

Kunnelluimpaa musiikkiani kautta elämäni

Samaistuttavia säveliä