Musiikkisuosituksia

Kuva: Pixabay

Moi tyypit, pitkästä aikaa täälläkin <3

Tää postaus on lyhyt pieni esittelypostaus, jossa mä suosittelen vähän musiikkia, jota ette luultavasti oo ennen kuulleet. :)

Viime postauksesta on kulunut jo liian pitkään, sori siitä :/


Kjersti Long

Siis kuka? VAIN 16-VUOTIAS artisti, jonka tyylilajit on pääasiassa pop ja rock :)

Biisejä: Ei oo kauaa siitä kun Kjerstin uusi single julkaisiin. Se on nimeltään Burn It Down. Aivan upea biisi!! Boys In Jersey on myös tosi hyvä :) Hänellä on muitakin biisejä, mut esimerkiksi Graveyard kuulostaa ainakin mun korvaan vähän... no, Kjerstin ääni ei vaan oikein nappaa haha :D

Ps. Kjerstillä on vaan about 700 seuraajaa Spotifyssä 🥺

Pps. Jos innostutte, niin laittakaa Kjerstille Instagramissa viestiä - hän vastas ainakin mulle tosi nopeesti <333



Levent Geiger

Siis kuka? Ei myöskään kovin tunnettu, 20-vuotias, artisti (ja tubettaja) :)

Biisejä: Tunnetuin nimeltään Bad Days, mutta mun oma suosikki on 2 Dumb Kids :) Hänellä ei oo kauheesti biisejä, mut oikeesti kuunnelkaa kuinka söpö Leventin ääni on 🥹

Ps. Levent Geigerin Instagram on niin ihana <3 (Hihi taas Instagram esiintyy mun puheessa xd)




Shania Yan

Siis kuka? Indonesialainen nuori söpö tubettaja ja laulaja :)

Biisejä: Nothing's Gonna Change My Love For You on ehdoton ykkönen! :) Ihana, suloinen ja jotenkin tunnelmallinen.

Ps. INSTAGRAAAAAAM :3



Color Music Choir

Siis mikä? KUORO! Tai oikeestaan lasten yhtye :) 4-18 -vuotiaita lapsia jostain Englannista (kai?) :)

MÄ EN MEINAA USKOA ETTÄ KUUNTELEN TÄLLASTA KUOROA!! Ennen vihasin kaikkea kuorojuttuja. Mut oikeesti tää juttu on erilainen. Tää on mun mielestä kaunista. 

Biisejä: Ne laulaa aina jotain valmiita biisejä, ainakin Alone, Pt. II (Alan Walkerin ja Ava Maxin biisi) ja Courage To Change (Sian biisi) :)

*Pyörtyy kun tajuaa (miljoonannen kerran) kuuntelevansa lapsimusiikkia*

Ps. Mä tykkään kattoo niiden Instagramia jossa on söpöjä lapsia laulamassa kaikkee :)


Muita biisejä kuunneltaviksi

Waterfall - Michael Schulte, R3HAB (esimerkki ihanasta popmusiikista)

You were there for me - Henry Moodie (kaunis biisi 🥹)

Obsession - Consoul Trainin, Steven Aderinto, DuoViolins (oikeesti se viuluosio on best)

Mio Mao la la la la la - Francesco Misseri, Piero Barbetti (OMG)
*Pyörtyy kun tajuaa kuuntelevansa tällasta musiikkia*

Uprising - Muse (kivaa rockia 😎)


***


Kiitos kun luitte <3 Toivottavasti kokeilette kuunnella näitä :D

Kommentit

  1. Uu okei mun pitää kattoa noi suositukset ihan kunnolla läpi jossain vaiheessa:D Ja mä hei lisäsin yhden Kjersti Longin biisin (ei Burn It Down eikä se toinen vaan sellanen missä on joku toinenkin artisti) mun yhelle listalle:DD En kuuntele sitä kovin paljon mutta se jokatapauksessa saa pitää paikkansa siellä ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D Oi ihanaa kuulla, mä oon kuunnellut sitä biisiä myös :D Kiitti kommentista <3

      Poista
  2. Uijui musiikkisuosituksia! :D HEI MÄ TIEDÄN LEVENT GEIGERIN HAHAA ja Kjersti Longin tietysti kun sähän mainitsit siitä joskus - mähän kuuntelin Burn it Downin :) Noista yksittäisien biisien tekijöistä tiedän ainoastaan Musen 😂

    Joo, ihana postaus, musiikkisuositukset ei voi olla huono asia 🤎

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii kiva kun pidit :D Omgh kiva etten oo ainoa :3 Haa no pistä sitten vaikka kuuntelulistalle :D <3

      Poista

Lähetä kommentti

Hei, sanoitatko mulle kohta kommentin? Se saa sisältää lyhyitä ja pitkiä säveliä ja ihan mitä vain keksitään. Kiitos jo etukäteen. <3

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Alessandra ♡

Kunnelluimpaa musiikkiani kautta elämäni

Samaistuttavia säveliä